×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره‌مندی از ظرفیت‌های سپاه در احیای واحد‌های تولیدی و‌ رفع موانع تولید

اکبر ابدالی رئیس سازمان صمت استان قم در حاشیه بازدید فرمانده سپاه استان قم از ۲ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌ محمودآباد قم، بازدید از صنایع استان را یکی از اقدامات خوب سپاه دانست و اظهار کرد: نفس حضور مسئولین در کارخانه‌های صنعتی و واحد‌های تولید، برای صاحبان صنعت، کارخانجات و دستگاه‌های دولتی موجب دلگرمی است.

 

رئیس سازمان صمت استان قم با بیان اینکه مسئولین در این‌چنین بازدید‌هایی با ظرفیت مجموعه‌های صنعتی و غیر دولتی استان آشنا می‌شوند، گفت: اعضای مجموعه‌های صنعتی با برخی از مشکلاتی مواجه هستند که از طریق بسیج مهندسین صنعت و معدن و بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم قابل پیگیری و حل است، کما آن‌که طبق سنوات گذشته این رویه دنبال شد و بسیاری از مشکلات را رفع کردیم.

 

ابدالی بیان داشت: بین برخی از دستگاه‌های تولیدی صنعتی و واحد‌های دولتی مشکلاتی و اختلافاتی بوده است، اما با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج مهندسین و بسیج کارگری بسیاری از مشکلات رفع و رجوع شده است.

 

رئیس سازمان صمت قم خاطر نشان کرد: حضور بسیج در کنار سازمان صمت و دستگا‌های دیگر کمک می‌کند تا دور یک حلقه جهادی جمع بشویم و تلاش بر این داشته باشیم، برخی مسائل خارج از ظرفیت‌های قانونی مثل کارگروه‌ها و ستادهای تسهیل را نیز حل کنیم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights