×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم انجام اقدامات متناسب با ویژگی های مذهبی قم

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار قم، با بیان اینکه تمام اقدامات انجام شده در قم باید متناسب با ویژگی‌های مذهبی این شهر باشد اضافه کرد: ورودی‌های قم و نظام شهرسازی و معماری این شهر باید با ویژگی‌های خاص جهانشهر مذهبی قم همخوانی داشته باشد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر (ع) بیان داشت: همه باید از مسوولانی که به دنبال ریاست هستند دوری کرده و به دنبال مسوولان خدوم و پاکدست باشند.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: از حقوق مسوول در قبال مردم این است که هرچه مسوولان برای خود روا می‌دارند برای دیگران نیز روا دارند.

وی بیان داشت: استانداران اختیارات خوبی در حوزه اداری، عمرانی، سیاسی و اقتصادی دارند که می‌توانند آثار پربرکتی از خود بر جای بگذارند.

عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه قم از نظر عمرانی، فرهنگی، و سیاسی شرایط متفاوتی نسبت به استان‌های دیگر دارد، اضافه کرد: باید روالی در استان قم دنبال شود که این استان به الگویی در بین استان‌های دیگر تبدیل شود.

امام‌جمعه قم، یادآور شد: طی ۲ سال گذشته، تمامی ارکان مذهبی و حوزوی شهر مقدس قم در کنار مجموعه مدیریت استان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم بودند.

طی این آیین ضمن قدرانی از خدمات حدود ۲ ساله سید محمدتقی شاهچراغی، «سیدمحمدآقامیری» به‌عنوان استاندار جدید قم معارفه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights