×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آقامیری: با روحیه جهادی مشکلات استان را حل خواهیم کرد

سیدمحمد آقامیری در جلسه معارفه خود که عصر امروز در سالن کرامت استانداری قم با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد، بیان کرد: باتوجه به روایتی که از وضعیت قم انجام شد، متوجه شدیم که این استان مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف داشته که با تلاش استاندار سابق قم امروزه بخشی از آن‌ها حل و تعیین تکلیف شده است.

 

وی افزود: بنده به عنوان خادم مردم تلاش خواهم کرد ادامه‌دهنده جهاد خدمت در استان قم باشم تا شاهد اتفاقات بهتری به نفع مردم قم باشیم.

 

استاندار قم تصریح کرد: آغاز فعالیت خدمت بنده در استان با سرلوحه قراردادن فرمایشات رهبر انقلاب است. ایشان در سخنرانی‌‌های خود فرموده‌اند مشکلات کشور با روحیه جهادی انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: جهاد کلمه‌ مقدسی است؛ جهاد یک تفکر ارزشمند است که باید در راستای خدمت به مردم و محرومین استفاده شود.

 

آقامیری خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی، دانش فنی به روز و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مشکلات و توسعه قم در مدیریت جدید استان در دستور کار خواهد بود.

 

وی افزود: واقعیت این است که در دوره مدیریت جدید از همه تفکرات استفاده خواهد شد، ما به سراغ مردم خواهیم رفت و از هر ظرفیتی در راستای حل مشکلات آن‌ها استفاده می‌کنیم.

 

آقامیری عنوان کرد: استان قم به عنوان شهرکریمه اهل بیت(ع)، ظرفیت‌های قابل توجهی دارد. حضور مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه(س)، علما و بزرگان دینی و چهره‌های حوزوی و دانشگاهی از ویژگی‌های مهم استان است.

 

استاندار قم گفت: این قول را به مردم عزیز خواهم داد تا روزی که توفیق خدمت به آن‌ها را دارم، تلاش می‌کنم تا گام‌های ارزشمندی برای استان قم برداشته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights