×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تأمین گاز مایع مصرفی هیأت‌های عزاداری در ماه های محرم و صفر، اولویت منطقه قم است

محمدرضا حصیری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تاکید کرد : با هماهنگی انجام شده با سازمان‌های متولی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، تأمین گاز مایع هیأت‌های مذهبی و مواکب در این ایام در اولویت قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: هیئت ها و موکب داران عزیز میتوانند برای ثبت‌نام گاز مایع مورد نیاز خود به سامانه سدف به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC,IR مراجعه کنند که برای فعالیت‌های مذهبی در این ایام باید گروه مصرفی “گرمایشی حرارتی” با گروه کاربرد “سازمان تبلیغات اسلامی” و نوع کاربرد “حسینیه ها و تکایا” انتخاب شود.

 

وی با بیان اینکه برای سوخت ماه محرم مطابق سایر مصرف‌ها بر اساس قانون تکلیفی مبنی بر توزیع الکترونیکی بایستی از طریق سامانه تجارت آسان انجام شود، گفت: : هماهنگی لازم در این زمینه با بخش‌های مختلف از جمله فرمانداری‌ها و انجمن صنفی کارفرمایان توزیع‌کنندگان گاز مایع استان انجام شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه توزیع الکترونیکی گاز مایع در تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ به شرکت پخش تکلیف شده است اهداف این طرح را ساماندهی توزیع این فرآورده، شفاف‌سازی عرضه، شناسایی مصرف‌کنندگان مجاز فرآورده مذکور، جلوگیری از سوء‌استفاده سودجویان و تأمین منافع مردم و دولت عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights