×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای پروژه‌های عمرانی شهرک صنوف قم با هدف توسعه این شهرک تخصصی/اجرای فاز سوم شهرک صنوف در آینده نزدیک

از اواخر سال ۱۳۹۴ و طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم، ساختار تشکیلاتی شهرک صنوف در قالب زیرمجموعه به سازمان میادین شهرداری الحاق و در این راستا این سازمان تمام توان خود را برای توسعه و به ثبات رساندن این شهرک بزرگ بکار گرفته است.

با هدف آماده‌سازی، انتقال و ساماندهی سایر صنوف وابسته به صنعت ساختمان، عملیات اجرای فاز سوم شهرک صنوف به مساحت ۱۰ هکتار با در نظر گرفتن ۱۰ خیابان اصلی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع، ۱۴ هزار مترمربع فضای سبز و همچنین ۱۴۰ واحد کارگاهی به مساحت ۵۴ هزار مترمربع؛ در دستور کار قرار گرفته است.

سازمان میادین شهرداری قم نسبت به اجرای ۲ پروژه بسیار مهم شامل عملیات زیرسازی و آسفالت شوارع و معابر سایت آهن‌فروشان و آهنگران به مساحت ۲۶هزار مترمربع با صرف اعتباری بالغ‌بر ۷۲ میلیارد ریال و همچنین اجرای پروژه نیرورسانی (شبکه فشارقوی) به این شهرک بزرگ از پُست ۶۳ کیلوولت فرهنگیان قم با صرف اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون اقدام نموده است.

گفتنی است شهرک صنوف به‌عنوان یک شهرک تخصصی صنعت ساختمان در زمینی به مساحت ۱۳۶ هکتار و در حوالی کیلومتر ۵ جاده قدیم قم – تهران قرار گرفته است. تعداد کل قطعات شهرک صنوف ۱۶۰۴ قطعه بوده که به اصناف آهنگران، آهن‌فروشان و تعدادی با کاربری خدماتی واگذار گردیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights