×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح مرحله دوم کالا برگ‌ الکترونیکی

 

طرح فجرانه کاملاً اختیاری است

🔸 مبلغ ۲۲۰ هزار تومان مابه التفاوت قیمت کالاهای مبنا با قیمت‌های امسال به صورت اعتبار تخصیص پیدا می‌کند این اعتبار مجزا از یارانه نقدی بوده و به هیچ وجه از یارانه افراد کسر نخواهد شد.

🔸 مبلغ ۲۲۰ هزار تومان اعتبار جهت جبران این افزایش قیمت‌ها به ازای افراد خانوار تعلق می‌گیرد در این طرح با توجه به افزایش قیمت کالاهای اساسی ۱۱ قلم مشمول طرح کالابرگ به نسبت سال قبل ۱۴۰۱ مبلغ قبل مبلغ ۲۲۰ هزار تومان اعتبار جهت جبران این افزایش قیمت‌ها به ازای افراد خانوار تعلق می‌گیرد

این اعتبار به کد ملی سرپرست خانوار تخصیص و با هر کارت بانکی که متعلق به سرپرست خانوار باشد امکان خرید وجود دارد در این طرح یارانه بگیران مشمول طرح طرح دهک‌های اول تا هفتم باید قیمت مبنای سال گذشته را از جیب خود پرداخت نمایند که این عدد به ازای وزن مشخص شده هر کالا به میزان ۵۲۳ هزار تومان می‌باشد قیمت روز سبد ۱۱ قلمی مشمول طرح بر اساس کالاهای مبنا به ازای وزن معین شده ۷۴۳ هزار تومان می‌باشد که مابه التفاوت ۷۴۳ هزار تومان با ۵۲۳ هزار تومان را دولت به حساب فروشنده واریز خواهد کرد.

 

🔸اعتبار برای هر کالا متفاوت بوده و بر اساس گرم آن تا سقف ریالی معین شده تخصیص پیدا می‌کند.

 

🔸امکان خرید کالایی با اعتبار کالای دیگر میسر نمی‌باشد

مجدداً یادآوری می‌شود که یارانه بگیران عزیز حتماً باید قیمت مبنای کالایی که قصد خرید آن را دارند قیمت ۱۴۰۱ را از حساب خود پرداخت نموده و صرفاً دولت افزایش قیمت‌های صورت گرفته را جبران خواهد نمود که این قیمت‌ها برای کالاهای مبنا با وزن معین شده حدود ۵۲۳ هزار تومان می‌باشد.

 

🔸تمامی محاسبات به صورت دقیق در سوئیچ شرکت فارا انجام می‌گیرد و فقط یارانه بگیران دهک‌های اول تا هفتم موقع خرید از فروشگاه با اشاره به اینکه قصد خرید از اعتبار خود را دارند می‌توانند از اعتبار خود استفاده نموده و کالا را به قیمت پارسال خریداری نمایند.

 

🔸قیمت‌ها احصا شده برای کالاهای مبنا بوده و اگر فردی از کالاهای ویژه و یا گرانتر خریداری کند مابه التفاوت آن را از حساب خود پرداخت خواهد نمود.

 

🔸 یارانه بگیران عزیز در دهک‌های اول تا هفتم می‌توانند با نصب نرم‌افزار شما بر روی گوشی همراه خود نسبت به مشاهده فروشگاه‌های اطراف که خود که متصل به طرح می‌باشند اقدام نمایند. همچنین امکان دریافت کد یکبار مصرف برای مواقعی که یارانه بگیران نیاز به خرید نقدی داشته‌اند نیز در نرم‌افزار شما امکان‌پذیر می‌باشد ضمناً در این نرم‌افزار که یارانه بگیران عزیز می‌توانند از بازار مایکت و سایت shoma.sfara.ir دانلود کنند امکان مشاهده مانده اعتبار، تراکنش‌ها و سایر اطلاعات خرید را دارند

اقلام مشمول طرح شامل پنیر شیر ماست تخم مرغ گوشت قرمز ماکارونی روغن حبوبات برنج و قند و شکر بوده که یارانه بگیران دهک‌های اول تا هفتم می‌توانند از هر نوع زیر کالا برای ۱۱ قلم فوق خریداری نمایند به طور مثال برای روغن باید اشاره شود که امکان خرید هر نوع روغن جامد مایع مایع پخت و پز و غیره مهیا بوده و تا سقف اعتبار بر اساس گرم مصوب اعتبار تعلق می‌گیرد. که مجدداً یادآوری می‌شود مابه التفاوت قیمت کالاهای مبنا با کالای جدید از حساب مردم کسر خواهد شد .

 

🔸در این طرح نام تجاری خاصی یا نوع کالای خاصی مد نظر نبوده و یارانه بگیران دهک‌های اول تا هفتم می‌توانند از هر نام تجاری و یا هر نوع کالایی خریداری نمایند.

 

🔸 در این طرح فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ افق کوروش اتکا رفاه جانبو، هفت دیلی مارکت وال مارکت هایپر فامیلی گندم و غیره به همراه ۲۰۰ هزار فروشگاه خورد به همراه دو فروشگاه اینترنتی بزرگ اسنپ مارکت و دیجی کالا عضو بوده و در حال ارائه خدمات به مردم می‌باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights