×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سردار محمدرضا موحد در بازدید از نمایشگاه بهشت کرامت که به همت کمیته تشکل‌های حوزوی و دانشجویی قرارگاه فرهنگی ۱۹ و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین برپاشده است گفت: قطعاً اقدامات خودجوش و آتش به اختیارِ فرهنگی بوده که می‌تواند چهره شهر را همان‌طور که موردنظر مقام معظم رهبری هست، نشان دهد.
وی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و عرض خداقوت به برگزار‌کنندگان نمایشگاه بهشت کرامت افزود: ما به‌عنوان سپاه استان و نیز قرارگاه فرهنگی ۱۹دی، با تمام ظرفیت، از چنین حرکات و برنامه‌های فرهنگی، حمایت خواهیم کرد.
وی در پایانِ این بازدید و گفتگو با غرفه‌داران این نمایشگاه، ضمن ابراز امیدواری از شاهد بودن تحولات بهتر و بیشتر در حوزه فرهنگی – اجتماعی گفت: ان شاءالله پیگیری خواهیم کرد تا با ایجاد ساختمان فرهنگی در فضای بوستان و نیز ساخت سرویس بهداشتی، خدمات‌رسانی بهتری به شهروندان منطقه داشته باشیم.
گفتنی است نمایشگاه “بهشت کرامت” که دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را به نمایش گذاشته است، همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام در بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین واقع در شهرک شهید زین‌الدین برپا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights