×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رهبر انقلاب: حادثه‌ غزّه پدیده‌‌ای فوق‌العاده‌ای است

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار با مردم خوزستان و کرمان که صبح امروز در حسینه امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کردند: از دو سمت این حادثه بی‌نظیر است. از سمت رژیم صهیونیستی این حادثه بی‌نظیر است چرا؟ برای اینکه هرگز این جور سفّاکی، این جور جنایتگری، این جور خونخواری در این دوره‌ی تاریخی که اشاره کردم دیده نشده. این جور کودک‌کشی، این جور بمب سنگرشکن روی سر بیماران بیمارستان‌ها انداختن، این جور بی‌رحمی‌، این جور خباثت بی‌نظیر است دیده نشده. این از طرف رژیم صهیونیستی.

ایشان فرمودند: از طرف مقابل، طرف مردم فلسطین و مبارزان فلسطینی. این جور ایستادگی، این جور صبر، این جور مقاومت، این جور دشمن را دیوانه کردن دیده نشده. مردم مردم غزّه، مبارزان غزّه مثل صخره مثل کوه ایستادند، چیز مهمی است. آب نمیرسد، غذا نمیرسد، دارو نمیرسد، سوخت نمیرسد، آب نمیرسد ایستادند تسلیم نمی‌شوند خیلی مهم است.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: همین تسلیم نشدن آنها را پیروز می‌کند کمااینکه نشانه‌های پیروزی امروز دیده میشود. «إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرینَ» خدا با صبرکنندگان است.

ایشان خاطر نشان کردند: رژیم صهیونیست با آن همه تجهیزات با آن همه امکانات در مقابل مبارزان فلسطینی که تقریباً می‌شود تجهیزاتشان قابل مقایسه‌ی با تجهیزات رژیم صهیونیستی نیست ناتوان مانده.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights