×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چهار خصوصیت الزامی انتخابات از نظر رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه‌ای در جمع مردم خوزستان و کرمان اظهار کردند: اولاً مشارکت قوی، ثانیاً رقابت واقعی، ثالثاً سلامت به معنای حقیقی کلمه و رابعاً امنیت انتخابات، این چهار خصوصیت باید انجام بگیرد.

ایشان فرمودند: رقابت یعنی جناح‌های سیاسی برای شرکت در انتخابات با هم مسابقه بگذارند، گرایش‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی در انتخابات با هم مسابقه بگذارند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: میدان باز باشد برای مسابقه‌ جناح‌های سیاسی و نگاه‌های سیاسی و نظرات سیاسی، همچنین اقتصادی، همچنین فرهنگی. این معنای رقابت است.

ایشان تأکید کردند: رقابت یعنی جوان‌هایی که می‌خواهند وارد میدان انتخابات بشوند مسابقه بگذارند با افراد سابقه‌دار و با تجربه، اینها تلاش کنند، آنها هم تلاش کنند و یک مجلس خوب و قوی آن مجلسی است که هم از این جوان‌ها در آن باشند، هم از آن مجرّبها و با سابقه‌ها در آن باشند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای یاد آور شدند: رقابت یعنی همه بتوانند تبلیغات کنند، منتها تبلیغات درست. تبلیغات بایستی همراه با اخلاق و دیانت باشد، تبلیغات غیر از تهمت زدن است، غیر از دروغ گفتن است، غیر از وعده‌ خلاف دادن است، تبلیغات یعنی انسان نظرات خودش را برای مردم بیان کند این تبلیغات است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights