×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از اشتغال آفرینی تا دغدغه خانه دار شدن مردم با هر میزان سرمایه

دکتر محمدرضا رفیعی در نشست خبری مدیران گروه ساختمانی زاگرس با اصحاب رسانه به تشریح جدیدترین طرح این شرکت ساختمانی با عنوان «با هر میزان سرمایه خانه‌دار شوید» پرداخت و اظهار کرد: این طرح بر چهار رکن «سرمایه‌گذاری فراگیر»، «تنوع تقاضا»، «خانه‌دار شدن با هر میزان توان مالی» و «نظارت دقیق» استوار است.

 

این استاد دانشگاه در حوزه مسکن، تصریح کرد: عموم شهروندان واجد شرایط می‌توانند در قالب این طرح به صورت هوشمند و منعطف در بخش مسکن سرمایه‌گذاری کرده و از مزایای ضد تورمی آن بهره‌مند ‌شوند.

 

عضو هیئت مدیره گروه ساختمانی زاگرس همچنین به تنوع تقاضا و عرضه واحدهای مسکونی متناسب با قدرت خرید شهروندان در طرح جدید این شرکت اشاره کرد و گفت: به عمده تقاضای شهروندان با عرضه واحدهای مسکونی به صورت کامل یا بخشی از آن پاسخ مثبت داده می‌شود.

رفیعی با اشاره به شعار طرح  «با هر میزان سرمایه خانه‌دار شوید»، گفت: این طرح متقاضیان و مشتریان خود را در قالب یک برنامه دو سه ساله جذب کرده و صاحب آپارتمان می‌کند.

 

وی یکی از نقاط مثبت طرح جدید گروه ساختمانی زاگرس را توجه به مبانی قانونی دانست و افزود: این طرح تحت ضوابط و مقررات قانونی اجرا خواهد شد.

 

عضو هیئت مدیره گروه ساختمانی زاگرس در پایان از تلاش این مجموعه برای پاسخگویی سریع و دقیق به متقاضیان این طرح خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم به سرعت با تمامی متقاضیان این طرح، قرارداد قانونی منعقد کرده و صدها خانواده‌ قمی را در مرحله اول این طرح صاحب‌خانه کنیم.

 

اشتغال یک هزار و ۱۳۰ نفر توسط گروه زاگرس

 

مهندس نوید اعرابی، مدیر فروش و بازاریایی گروه ساختمانی زاگرس در نشست خبری گروه ساختمانی زاگرس با رسانه های استانی و کشوری اعلام کرد و گفت: گروه زاگرس امروز با اشتغال آفرینی مستقیم و غیر مستقیم برای یک هزار و ۱۳۰ نفر در استان ، ۳۰۰ هزار متر پروژه ساختمانی را تحت مدیریت خود قرار داده است.

 

وی ادامه داد: مجموعه زاگرس هم‌اکنون دارای ۱۶ سال سابقه درخشان می باشد که ابتدا کار خود را تحت عنوان پیمانکار پروژه های عمرانی آغاز کرده و از ابتدا تکمیل و ساخت تعداد زیادی از پروژه‌های علمی آموزشی در کشور را در پروژه خود دارد.

 

مدیر بازاریابی و فروش گروه ساختمانی زاگرس در تشریح فعالیت های این گروه ساختمانی به ۷۰ پروژه ساختمانی تعریف شده توسط این گروه اشاره می‌کند که تا به کنون ۵۷ پروژه آن ها به همشهریان قمی‌تحویل شده است.

 

اعرابی در ادامه عنوان می کند: تمامی تلاش ما در گروه ساختمانی زاگرس این است که علاوه بر ایجاد اشتغال و فعالیت گروهی به عنوان بخش خصوصی،  نماینده فاخری از استان قم در کشور باشیم و حوزه اقدامات خود را به سایر مناطق کشور وسعت دهیم.ا

 

مدیر بازاریابی و فروش گروه ساختمانی زاگرس اضافه کرد: همواره افقروه ساختمانی زاگرس آن است که در علاوه بر بهترین بودن، دارای تحول و در مسیر نوآوری باشیم و از این رو در یکی از پروژه های شاخص پیش روی شرکت که مراحل اجرایی آن هم‌ آغاز شده است، بنا بر احداث یک باغ در میان یک‌ برج ۱۵ طبقه را داریم که این اتفاق برای نخستین بار توسط گروه زاگرس و در استان قم روی خواهد داد.

 

اعرابی حوزه کاری این گروه ساختمانی را گسترده دانست و گفت: ۹۰ درصد از مسیر یک‌ پروژه ساختمانی از زمان تعریف پروژه، خرید و مشاوره، خدمات پس از فروش، در دفاتر همین گروه و با نظارت‌های مختلف صورت خواهد گرفت.

 

وی با اشاره مجدد به رویکرد تنوع آفرین گروه ساختمانی زاگرس گفت: امروز خرسندیم که اعلام‌ کنیم با تعداد زیادی از معماران کشور همکاری داریم و شورای مشورتی این گروه را محدود نمیدانیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights