×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۴ هزار پرونده تبلیغی فعال در سازمان اوقاف تشکیل شده است

حجت‌الاسلام عادل در گفتگویی اظهار کرد: سازمان اوقاف ذاتا یک نهاد تبلیغی نیست ولی به خاطر ظرفیت حاصل از بقاع متبرکه و نیز موقوفات، به عنوان یکی از مهمترین نهادهای تبلیغی مشغول فعالیت است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هشت مناسبت تبلیغی در این سازمان تعریف شده است گفت: ۴ هزار پرونده فعال تبلیغی در این سازمان تشکیل شده و ۲۵۰۰ نفر هم در استان‌ها که در مراکز حوزه‌های علمیه استانی تحصیل می‌کنند به عنوان مبلغ همکاری می‌کنند.
وی ادامه داد: عمده فعالیت‌های تبلیغی اوقاف با محوریت بقاع متبرکه بوده و در هر مناسبت و در مناطق محروم هم بیش از ۲۰۰ نفر از مبلغان اعزام می‌شوند که محل فعالیت آنها مساجد و حسینیه‌هاست.
عادل با اشاره به حرکت جهادی مبلغان اوقاف خاطرنشان کرد: حمایت از مبلغان بر اساس ظرفیت‌های موجود صورت می‌گیرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ۱۲ کارگروه تخصصی در اداره کل اعزام مبلغ این سازمان ایجاد شده است گفت: این اداره کل در قم مستقر شده و کارگروه‌ها را در موضوعات و نیازهای روز جامعه طراحی کرده است.
وی از برگزاری دوره‌های آموزشی منظم در قالب این کارگروه‌ها برای مبلغان خبر داد و افزود: بیشتر مبلغان حاضر و سرگروه‌ها، از اساتید حوزوی و فعالان برجسته فرهنگی در سطح کشور به شمار می‌روند.
عادل با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین یکی از واجبات عینی و فوری است گفت: مبلغان اوقاف از پیشقراولان جهاد تبیین هستند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights