×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استفاده از ماشین آلات تخصصی در اجرای خط‌کشی ترافیکی شهر قم/اجرای خط‌کشی جدید ترافیکی در معابر اصلی تا پایان سال

در زندگی شهرنشینی امروز انجام بسیاری از کارها به عهده ماشین‌ها گذاشته‌شده و استفاده از نیروی انسانی، ضمن افزایش هزینه‌ها، کیفیت نهایی محصول یا خدمت را کاهش می‌دهد.

در این راستا سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با راه‌اندازی دستگاه تخصصی اجرای خط‌کشی‌های ترافیکی که جزء دارایی‌های سازمان ترافیک و شهرداری قم محسوب می‌شود، به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های علائم افقی ترافیکی در سطح معابر می‌پردازد.

سازمان حمل‌ونقل و ترافیک دارای دستگاه تخصصی خط‌کشی بوده که چند سالی به دلایل مشکلات فنی استفاده نمی‌شد که با دعوت از کارشناسان فنی و تعمیرکاران برند ماشین، این دستگاه آماده‌به‌کار برای انجام طرح‌های ترافیکی شده است که در نخستین گام خط‌کشی بلوار غدیر با موفقیت اجرا شد و از این به بعد در لیست ماشین آلات آماده‌به‌کار سازمان ترافیک قرار می‌گیرد.

اجرای پروژه‌ها با این ماشین و رنگ مخصوص، ضمن شفافیت بیشتر، دارای ویژگی‌های دیگری همچون ماندگاری خطوط بین ۳ تا ۵ سال، افزایش ضخامت رنگ و کیفیت بیشتر رنگ می‌شود که اکیپ خط‌کشی سازمان با طی آموزش‌های تخصصی، تا پایان سال در مناطق مختلف شهری اجرای طرح خواهند داشت.

گفتنی است همزمان اجرای رنگ سرد ترافیکی در معابر درجه ۲ و ۳ نیز در دستور کار سازمان قرار دارد  که تا پایان سال جاری تمامی معابری که نیازمند خط‌کشی بوده در دستور کار اجرا قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights