×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جام شهدای رسانه کشور یک اتفاق خوب برای استان است

فخرالدین یوسف پور در گفتگو با ستاد خبری جام شهدای رسانه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع نشاط اجتماعی و امید آفرینی اظهار کرد: با این هدف و نیز در جهت افزایش تعامل خانه های مطبوعات استان‌ها،برگزاری یک دوره مسابقه ورزشی برنامه ریزی شد که در رشته فوتسال بین خبرنگاران کشور و با نام جام شهدای رسانه به میزبانی خانه مطبوعات استان قم در بهمن ماه امسال برگزار می شود.
وی افزود: نخستین دوره جام شهدای رسانه امسال به نام شهید محمد مهدی شریفی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم شکل گرفته و امیدواریم با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی استان این رقابتها هر سال برگزار شود.
یوسف پور با بیان اینکه برگزاری مسابقات از چند ماه قبل به خانه های مطبوعات استان ها اعلام و فراخوان آن منتشر شده، گفت: تاکنون خانه مطبوعات ١٨ استان به طور رسمی آمادگی خود را اعلام کرده اند و شرایط شرکت در مسابقات را پذیرفته اند.
وی یکی از شرایط شرکت تیم‌ها را عضویت داشتن بازیکنان آنها در خانه مطبوعات استانی یا دارا بودن پرونده در سامانه خبرنگاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا برقراری بیمه رسانه ذکر کرد و افزود به منظور تقویت تیم‌ها هر استان می‌تواند از دو بازیکن آزاد و خارج از حوزه رسانه نیز استفاده کند.
مدیر خانه مطبوعات استان قم در پایان با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط خانه مطبوعات و شرکت یاران کریمه به عنوان مجری مسابقات، ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه های اجرایی استان، این رویداد ملی با میزبانی شایسته و همراه با برنامه های جنبی و فرهنگی که پیش بینی شده برگزار شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights