×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایان فرصت ثبت نام هفتمین دوره جشنواره شمیم ریحان با ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ دختر قمی

 

دانیال اناری ، طراح و ایده‌پرداز جشنواره شمیم ریحان امروز در گفت‌وگویی خبری با اشاره به پایان فرصت ثبت‌نام در هفتمین دوره جشنواره شمیم ریحان، بیان کرد: مرحله ثبت نام شرکت در این جشنواره از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ششم اردیبهشت‌ماه ادامه داشت.

 

وی افزود: براساس آخرین پالایش‌ها حدود ۵۰۰ دختر قمی در این جشنواره برای ثبت‌نام اقدام کردند که از بین این تعداد واجدین شرایط به دستگاه‌های اجرایی استان جهت ارزیابی معرفی شدند .

 

اناری تصریح کرد: در مرحله بعدی دستگاه‌های اداری استان دستاوردهای افراد ثبت نام شده را بررسی و سپس نفرات برتر را برای انجام تقدیر و حضور در برنامه اختتامیه به دبیرخانه جشنواره معرفی خواهند کرد.

 

مسئول برگزاری جشنواره شمیم ریحان خاطرنشان کرد : این جشنواره در معاونت بانوان مجمع جوان ستایشگر طراحی شده که هفتمین دوره آن امسال با مشارکت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار‌ می شود .

 

وی در پایان گفت: اختتامیه هفتمین دوره جشنواره شمیم ریحان بیستم اردیبهشت‌ماه در یکی از سالن‌های همایش سطح شهر قم با حضور مدیران ارشد استان برگزار‌ خواهد شد که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights