×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برای رفع مشکل اشتغال مسیری جز به‌کارگیری ایده‌های نوآورانه نداریم/دانشگاه مرکز توسعه روحیه نوآوری است

سید‌ مهدی قریشی در جشنواره ایده‌های فناورانه که در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها در جهت تقویت روحیه نوآوری است و باید از دانشگاه‌هایی که چنین برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند، تقدیر شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان تولید دانش‌بنیان گفت: واقعیت این است که با رویه‌های جاری نمی‌توان انتظار معجزه برای رفع مشکل اشتغال را داشت و باید با به‌کارگیری ایده‌های نوآورانه و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان به اقتصاد و اشتغال کشور کمک کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، دانشگاه را بهترین فضا برای توسعه روحیه نوآوری دانست و افزود: پژوهش‌های باید به فناوری تبدیل شود و این موضوع با تقویت خلاقیت و نوآوری اتفاق می‌افتد و دانشگاه‌ها باید به سمت تحقق این موضوع حرکت نموده و برنامه‌ریزی نمایند.

وی همچنین در حاشیه بازدید از نمایشگاه جانبی جشنواره نیز گفت: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها دو ویژگی دارد؛ اول اینکه افراد و شرکت‌های فناور محصول خود را عرضه نموده و بازار خود را توسعه می‌دهند و دوم بازدیدکنندگان نیز علاوه بر رفع نیازهای فناوری خود با مشاهده این توانمندی‌ها متوجه ظرفیت‌های داخلی شده و به‌نوعی خودباوری تقویت می‌شود و در راستای امیدآفرینی گام برمی‌داریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights