×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تأکید عضو شورای اسلامی شهر قم بر ایجاد فضاهای ورزشی در بوستان‌ها

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم، بر ایجاد فضاهای ورزشی در سطح بوستان‌های شهری تأکید کرد و گفت: می‌توان ورزش را در بوستان‌ها، مکان‌های مناسب و یا در زمین‌های ورزشی موجود رواج داد.

نرجس نیازمند در دومین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت‌های ورزشی استان قم در نمازخانه اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرای شهرستان کهک تصریح کرد: در بخش ورزش‌های «همگانی» تا جایی که توان ما باشد، در خدمت هیئت‌های ورزشی هستیم.

وی با اشاره به رویکرد جدید و نگاه نو به ورزش گفت: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خواسته‌ایم که در بخش ورزش فعال‌تر باشد، تا با استفاده از ظرفیت‌های شهرداری بتوانیم به هیئت‌های ورزشی و شهروندان در ورزش خدمات‌رسانی بیش‌تری ارائه دهیم.

وی همچنین با اشاره به نگاه نو مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: این امر خیلی ضروری است که مسئولان این اداره کل به زیرساخت‌های ورزشی توجه داشته باشند.

دومین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت‌های ورزشی استان قم در اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرا از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights