×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
نوشتن برای کودکان و نوجوانان سخت اما شیرین است

با همکاری کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و مدرسه ابتدایی غیراتفاعی حکیم، مراسم جشن الفبای این مدرسه با معرفی و قصه گویی از کتاب «ده قصه از امام حسن عسکری (علیه السلام» و با حضور مسلم ناصری، نویسنده و جمعی از دانش آموزان در تلار غدیر کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد.

مسلم ناصری، نویسنده کتاب «ده قصه از امام حسن عسکری (علیه السلام) از منابع دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در این مراسم گفت: کتابی با عنوان «ده قصه از امام حسن عسکری (علیه السلام)» را مدتی پیش نوشتم و باعث خوشحالی و افتخار من است که این کتاب به عنوان منبع دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی انتخاب شده و کودکان و نوجوانان از سراسر کشور آن را مطالعه می کنند.
وی در ادامه پیرامون لذت نوشتن برای کودکان و نوجوانان اضافه کرد: نوشتن برای کودکان و نوجوانان سخت اما شیرین است و من تاکنون کتابهای زیادی را برای این گروه سنی نوشته ام و امیدوارم در آینده نیز بتوانم بیشتر از قبل این کار را انجام دهم.
ناصری در پایان به خانواده ها توصیه کرد: امیدوارم خانواده ها زمینه کتابخوانی کودکان را فراهم کنند و بتوانند به وسیله کتاب، دنیای کودکان را رنگارنگ کنند.
در ادامه این مراسم، ده نفر از دانش آموزان به جمع خوانی از کتاب ده قصه از امام حسن عسکری (علیه السلام)» پرداختند. همچنین اجرای نمایش و گروه سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights