×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در آستانه میلاد امام رضا علیه‌السلام در قم برگزار می‌شود: اولین جشنواره مردمی “محلّه‌ی امام رضایی‌ها”

حجت‌الاسلام احمد قادری دبیر اولین جشنواره مردمی “محلّه‌ی امام رضایی‌ها” با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام سراسر نور دهه کرامت و در آستانه‌ی میلاد امام مهربانی‌ها، حضرت رضا علیه‌السلام، به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی، این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی برگزاری چنین جشنواره‌هایی را یکی از نیازهای امروزِ جامعه‌ی دینی برشمرد و با تاکید بر تداوم نشاط انقلابی در فضای اجتماعی جامعه گفت: خدای مهربان را شاکریم که ما را از محبان و دوستان اهل بیت پیامبر رحمت صلی‌الله‌علیه‌و‌آله قرار داد تا شادی‌ها و عزاداری‌هایمان، همنوا با حضرات معصومین علیهم‌السلام باشد.

مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی میهمان و سخنران برنامه را حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت و عضو مجلس خبرگان رهبری معرفی کرد و افزود: در این برنامه، خادمین بارگاه ملائک پاسبان بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، با حضور خود و رونمایی از پرچم مطهر حرم، فضای جشنواره را معنوی خواهند نمود.

وی همخوانی سرودهای “بابا رضا”، “مهر خواهر برادری” و “دختر ایران” توسط نوجوانانِ حاضر در برنامه را از بخش‌های مورد علاقه حاضرین دانست و گفت: حاج حسن برخورداری در این جشنواره به مدیحه سرایی و گروه سرود دختران بهشت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

گفتنی است اولین جشنواره مردمی”محلّه‌ی امام رضایی‌ها” به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی و همسایگان محله بنیاد، روز سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در قم، بلوار شهید کریمی، کوچه ۱۳، جنب بوستان نغمه برگزار خواهد شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights