×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی شهر قم در میزبانی از زائران اربعین/ضرورت تشکیل کمیته ساماندهی ورودی‌های شهر

محسن محرری در یکصدمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت شهدای ترور اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای تدوین عملکرد مدیران شهری بوده و باید از این فرصت در جهت امیدآفرینی استفاده کنیم.

وی حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری در مساجد شهر را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: ارتباط مستقیم و گفت‌وگوی رودرو با مردم یکی از عوامل ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه است که تا پایان هفته دولت ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم، حضور مدیران شهری و استانی در کنار هم را در مساجد عامل رفع مشکلات دانست و بیان کرد: آگاهی از مشکلات مردم و حضور مدیران استانی و شهری در کنار هم به حل مشکلات و اتخاذ تصمیمات راهبردی کمک بسیاری می‌کند.

وی در ادامه به نقش مدیریت شهری در برگزاری پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری در دو بخش میزبانی از زائران در شهر قم و ارائه خدمات از مرز تا داخل کشور عراق نقش مهمی داشته و امیدواریم میزبان خوبی برای زائران باشیم.

محرری از آمادگی مدیریت شهری در پذیرایی از زائران اربعین در مسیر رفت‌وبرگشت خبر داد و گفت: مواکب و اماکن اسکان برای زائران در شهر قم فراهم است.

وی در ادامه یادآور شد: خدمت به مردم مهم‌ترین رسالت مدیریت شهری بوده که در روزهای مناسبتی به‌صورت ویژه به آن توجه می‌شود و شهر قم میزبان خیل عظیمی از مسافران و زائران خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان خواستار تشکیل کمیته‌ای برای ساماندهی ورودی‌های شهر شد و خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید استاندار جدید قم و اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر، کمیسیون شهرسازی و معماری و همچنین کمیسیون خدمات شهری به‌صورت مشترک این مهم را پیگیری کنند.

انتهای پیام/۱۰۵

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights