×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اسکان هفتاد هزار نفر در کمپ های اقامتی بوستان‌های شهر قم / تعطیلات با نشاط با اجرای پویش «بهارِ تفریحات» و تخفیف مراکز گردشگری

پیام جوادیان با اشاره به حضور دائمی عوامل آتش‌نشانی و همچنین کنترل نظارت در محل کمپ‌های اقامتی و اماکن مسقف افزود: از تاریخ ۲۵ اسفندماه تا  شامگاه ۱۳ فروردین‌ماه تعداد ۱۷ هزار تخته چادر بالغ ‌بر ۷۰ هزار نفر در کمپینگ‌های نوروزی تحت نظارت ستاد اسکان حضور داشته و از خدمات این کمپ‌ها استفاده کرده‌اند.
رئیس کمیته اسکان و سیما و منظر ستاد تسهیلات شهرداری قم افزود: در منطقه یک بوستان‌ مهدی، منطقه دو بوستان امام رضا (ع)، منطقه سه بوستان فدک، منطقه پنج بوستان نیایش و نیاز و بوستان غدیر در منطقه ۸ پذیرای زائرین و مسافرین بودند و همچنین در شب‌هایی که برودت هوا و باران مانع از حضور در اقامتگاه‌ها و بوستان‌ها شد، مجموعه سوله‌های بحران و سالن‌های ورزشی با امکانات کامل به منظور هدایت مسافرین پیش‌بینی شده بود.
جوادیان با اشاره به برودت هوا و بارش نزولات آسمانی در مقاطعی از طول تعطیلات تصریح کرد: از روز اول فروردین و همزمان با بارندگی و برودت هوا با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان مراکز سرپوشیده شامل سالن ورزشی ظهور، سالن ورزشی شهید طاهریان، مجموعه ورزشی شهید حیدریان و رضاییان و مهدیه اصفهانی‌ها جهت استقرار چادر و اسکان شب در اختیار مسافرین و زائرین گرامی قرار داده شد.
وی افزود: تمام این موارد با نظارت ستاد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم و کمیته اسکان صورت گرفته است و امکاناتی غرفه‌های عرضه مایحتاج عمومی، سرویس بهداشتی، نمازخانه‌ و همچنین در اماکن مسقف آشپزخانه؛ حمام و سایر ضروریات در اختیار مسافرین قرار گرفت.
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز با اشاره به کیفیت خدمات ارائه شده گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده، مسافران و زائرین رضایت‌مندی کاملی از اقامت در شهر مقدس قم را داشتند.
جوادیان در بخش دیگری از صحبت‌ها با اشاره به اهمیت معرفی مراکز تفریحی و گردشگری ایجاد شده در سال های اخیر اظهار کرد: همزمان با آغاز سال جدید پویش «بهار تفریحات» با هدف معرفی و استفاده از مراکز تفریحی و گردشگری شهر قم به زائرین کریمه اهل‌بیت (س) به اجرا در آمد که در دو بسته تخفیفی «بهار» و «نگار» قریب به ۳۰ مرکز با تخفیفات ۱۰ تا ۵۰ درصد به مسافرین و شهروندان ارائه خدمات داشتند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: زائرین و با مراجعه به غرفه‌های «بهار تخفیفات» و ثبت‌نام، کد رهگیری دریافت و از تخفیفات این مراکز بهره‌مند می‌شدند.
وی در پایان افزود: این غرفه‌ها با استقبال پرشور زائرین و شهروندان رو به رو و ۳ هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights