×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای برنامه نمایشی فصل شیدایی در قم

احمد حاجی زاده در جلسه هماهنگی اجرای طرح فصل شیدایی که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، بیان کرد: کنگره شهدا را خود رهبر معظم انقلاب مدیریت و آثار را ملاحظه می کنند و در دوران کرونا هم ایشان جلسه مربوط به کنگره را تعطیل نکردند.

 

وی افزود: کنگره شهدای استان سمنان را من از نزدیک دیدم و به قدری استقبال بالا بود که به رغم اینکه بلیط ها برای برنامه به صورت محدود فروش رفته بود، استقبال بسیار گسترده بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: رقم برنامه بسیار سنگین بوده اما موسسه اوج سپاه آن را تقبل کرده و استان فقط باید بستر را فراهم کند تا آن ها بتوانند کار خود را ارائه دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم ما مسئولان خود را با حضور فعال در کنگره شهدا مورد آزمون قرار می دهند؛ ما در حوزه های فرهنگی مشکلاتی داریم و من معتقدم که یکی از مهمترین بخش های فرهنگی که می تواند به ارتقای فرهنگ جامعه کمک کند، برنامه های مربوط به شهید و شهادت است.

 

حاجی زاده ادامه داد: برنامه های مربوط به شهید و شهادت در تمام سنین از کودک تا بزرگسال تاثیرگذار است؛ بستر کنگره ملی شهدا در قم امسال فراهم است و سپاه در بسیاری از بخش ها کارها را انجام می دهد و دستگاه ها فقط باید بستر کار را فراهم کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights