×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسیدگی به مطالبات موضوع ماده ۴۴ قانون تامین اجتماعی و صدها پرونده بدهی کلان بیمه ای

 

سید حسن حیات الغیب رییس اداره حقوقی سازمان تامین اجتماعی استان قم در مصاحبه با قم گویا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره بر لزوم رسیدگی هرچه سریعتر به مطالبات حقوقی و دعاوی بیمه شدگان تاکید کرد.

 

حیات الغیب با اشاره بر افزایش رسیدگی ها در سال گذشته گفت با حمایت خوبی که از ریاست جدید برخوردار شدیم انشالله حجم رسیدگی به دعاوی را بیش از گذشته افزایش خواهیم داد.

 

رئیس اداره حقوقی و دعاوی اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی قم گفت بسیاری از مردم انتظار رسیدگی چند ساعته را خواهان هستند در صورتی که کارشناسان این اداره برای رسیدگی دقیق و عادلانه نیازمند زمان و فرصت هستند.

 

حیات الغیب در ادامه ضمن مهم شمردن مطالبات حقوقی مردم از عموم کارشناسان و حقوقدانان و فعالان صنعت بیمه خواستار ارائه طرح ها و پیشنهادات خود در زمینه حل و فصل دعاوی حقوقی بیمه تامین اجتماعی شد.

 

رئیس اداره حقوقی و دعاوی اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی قم در پایان ضمن رد هرگونه شایعه در رابطه با احتمال ریاست وی در یکی از استانهای تامین اجتماعی گفت بنده تا پایان عمر اداری خود در شهرمقدس قم خدمتگزار مردم و مجاوران عزیز خواهم بود و هرگونه تصمیم گیری برای خروج بنده از قم منوط به صلاحدید مدیران ارشد سازمان می باشد.

 

 

مصاحبه و تنظیم

سید کاظم موسوی هاشمی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights