×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اینترنت رایگان ۲۲ بهمن و عید مبعث
مهدی جنتی

وزیر ارتباطات گفت بسته اینترنت رایگان هدیه دولت از امروز فعال می شود. شرایط فعال کردن بسته اینترنت رایگان ویژه دهه فجر و عید مبعث را در ادامه با هم می خوانیم .

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات اظهار کرد: ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا پایان دهه فجر تمدید شد و کسانی که هنوز موفق نشدند می توانند با مراجعه به سایت خدمات دولت هوشمند شماره تلفن خود را مشخص کنند تا اینترنت رایگان برای آنها فعال شود.

وی افزود: گزینه ثبت نام اینترنت رایگان دولت فعال شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir از این خدمات بهره‌مند شوند.

حجم اینترنت رایگان دولت چقدر است؟

بسته اینترنتی گفته شده شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین الملل) است و مردم فرصت دارند تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ از این هدیه استفاده کنند.

در همین رابطه اگرچه در همان روزهای ابتدایی حداکثر زمان دریافت بسته اینترنتی تا هفته سوم دی ماه اعلام شد اما هفته گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات تازه‌ای در این زمینه اعلام کرد. عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت در هفته گذشته گفت که برای دریافت بسته اینترنت هدیه دولت تا آخر ماه فرصت ثبت نام است.

براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، او همچنین در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که تاکنون ۳.۵ میلیون نفر برای دریافت بسته اینترنت هدیه دولت ثبت‌نام کرده‌اند.

نحوه دریافت اینترنت رایگان ۲۲ بهمن + کد فعالسازی

به مناسب ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ اینترنت رایگان بگیرید.

به مناسبت فرا رسیدن  چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اپراتورها بسته‌های رایگان و تخفیفی اینترنت برای مشترکان خود در نظر گرفتند.

اینترنت رایگان ایرانسل ۲۲ بهمن

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و تکان دادن گوشی تلفن‌همراه، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی با اعتبار ۲۴ ساعت، امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۴۵۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی روزهای دهه فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد.

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهه فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، اعتبار دارد. مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

جزئیات اینترنت رایگان همراه اول ۲۲ بهمن

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر ۱۴۰۲، مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول و انارستان می‌توانند بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت ۱۰ روزه را از طریق شماره گیری کد *۱۰۰*۶۷# برای خود و یا دیگران خریداری و فعال نمایند.

 

تماشای تلوبیون با اینترنت رایگان از ۲۲ بهمن

از جمله محورهای تفاهم‌نامه جدید میان سازمان صداوسیما و شرکت مخابرات ایران، استفاده مشترکین خانگی اینترنت شرکت مخابرات ایران از ترافیک داده رایگان در شبکه مخابرات ایران جهت مشاهده تلویزیون تعاملی تلوبیون و رادیو اینترنتی ایران‌صدا از ۲۲ بهمن است.

 

اعلام بسته تخفیفی ایرانسل و اینترنت رایگان برای عید مبعث

ایرانسل بسته ترکیبی ویژه‌ای را به مناسبت عید سعید مبعث، برای تمام مشترکان خود در نظر گرفته است. این بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی، در روز عید مبعث با تخفیف ارائه می‌شود.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت عید سعید مبعث پیامبر اعظم (ص)، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن عید سعید مبعث، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، از بامداد ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۲۴ ساعت خواهد بود. مشترکان ایرانسل محدودیتی در تعداد دفعات خرید و فعالسازی این بسته ندارند.

فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights