×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
لزوم توجه به اهمیت جایگاه رسانه‌ها

 

امروزه جایگاه مطبوعات و رسانه در زندگی سیاسی و اجتماعی هر کشوری نقش کلیدی و مهمی دارد، اهمیتی که مطبوعات و تیم رسانه در آشکار نمودن اندیشه، افکار، عقاید و هدایت دارد. به یقین هیچ دستگاه و مجموعه ای نمی تواند از نظارت و دقت بر این امر مهم غافل شود.

وقتی انتقادی در جامعه نباشد خطر خطا، آسیب، تعدی و تجاوز در جامعه بیشتر خواهد بود، وقتی مطبوعات، رسانه و خبرنگار است قطعا انتقاد وجود خواهد داشت و این نقش مهمی در پیشرفت جامعه دارد، که مهمترین شروط آن داشتن اخلاق مطبوعاتی و خبرنگاری می باشد که الحمدلله خبرنگاران و تبم مطبوعات ایران مخصوصا قشر فرهیخته و آگاه مطبوعات و خبرنگاران استان قم جزء شایسته ترین ها هستند.

احترام می گذاریم به صاحبان قلم های روشن آفرین و حقیقت گو، خالقان جملات و کلمات درس آموز و همچنین کنشگران مطبوعاتی استان قم که با برگزاری انتخابات مسیر نو و جدیدی را برای پویایی و کمک به پیشرفت نظام اسلامی برگزار کردند.

✔️اینجانب لازم می دانم از حضور تعیین کننده همه نامزدهای محترم در این دوره حساس و مهم وارد این عرصه شدند و به انتخابات رونق دادند، که امیدواریم با این اتفاق شاهد اخبار امید آفرین در شهر کریمه اهل بیت ع باشیم ان شاءالله.

همچنین از تلاش برگزار کنندگان انتخابات، هیئت مدیره محترم خانه مطبوعات و رسانه های استان قم و همه دست اندرکاران این تمرین مدنی و اخلاقی صمیمانه تشکر نموده و آرزوی توفیقات روزافزون از خداوند متعال برایشان مسئلت دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights