×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فراخوان برگزاری چهارمین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی در استان قم

محمد تلخابی هدف از این جشنواره را تعامل هر چه بیشتر سازمان تأمین اجتماعی با اصحاب رسانه برای انعکاس حداکثری اخبار در جمع مخاطبان خواند و اظهار کرد: این جشنواره برای چهارمین بار است که در این سطح برگزار خواهد شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

مدیران محترم رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و برخط، سرپرستان ارجمند نمایندگی رسانه های سراسری و خبرنگاران معزز استان قم

 

با سلام .

 

احتراماً با تشکر از فعالیت موثر و مطلوب تمام همکاران محترم رسانه ای استان در تهیه خبر و همچنین پوشش و انعکاس مطلوب اخبار در حوزه بیمه ای تامین اجتماعی استان قم، به آگاهی می‌رساند فرایند برگزاری چهارمین دوره جشنواره رسانه و تامین اجتماعی با هدف معرفی و تجلیل از رسانه های فعال و برتر در استان آغاز شده است.

 

ملاک معرفی و تجلیل از رسانه ها و اهالی رسانه فعال در چهارمین جشنواره، کیفیت و کمیت در دو بخش اخبار تولیدی و همچنین بازانتشار اخبار خواهد بود.

 

در بخش ویژه جشنواره نیز آثار برتر هنری تولیدی مرتبط با حوزه بیمه ای تامین اجتماعی استان قم در رشته های کلیپ، گزارش تصویری ، اینفوگرافی ، موشن گرافی، پوستر، فیلم کوتاه، عکس، کمیک موشن، فیلمنامه، داستان کوتاه و … معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

لازم به ذکر است در این دوره از جشنواره صاحبان بهترین آثار در حوزه یادداشت ، نقد و نظر و همچنین گزارش تحلیلی معرفی و تجلیل خواهند گردید.

 

در همین راستا مدیران ارجمند رسانه ها و اهالی محترم رسانه می توانند در صورت تمایل به شرکت در جشنواره، لینک و یا تصویر اخبار تولیدی و یا بازانتشاری در حوزه بیمه ای تامین اجتماعی قم را از ابتدای تیرماه ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ بلافاصله پس از چاپ و یا بازانتشار در رسانه برای اینجانب در پیام رسان ایتا ارسال فرمایند.

 

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه و تامین اجتماعی استان قم و معرفی رسانه های فعال و برتر همزمان با هفته تامین اجتماعی در تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights