×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت| بصیرت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، تنها راه مقابله با توطئه های استکبار است/بزرگداشت این حماسه، امتداد بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ایران را نشان می‌دهد

حجه الاسلام والمسلمین دکتر حسینی گرگانی، حماسه ۹ دی را نشانه بصیرت مردم ایران دانسته و گفت: این حماسه، هوشیاری ملّت فهیم ایران در برابر فتنه دشمنان را به رُخ جهانیان کشید؛ همان دشمنانی که از صدر اسلام تا کنون به هر صورتی که توانستند و به هر فرصتی که دست یافتند، دشمنی خود را بروز دادند و خواهند داد. باید دانست عمق کینه و عداوت استکبار جهانی و ایادی شیطان با اسلام و انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است و همیشه به دنبال توطئه و فتنه جدیدی علیه این نظام مقدس هستند.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره این حماسه افزود: رهبری معظم انقلاب فرمودند که حادثه‌ی ۹ دی یک حادثه‌ی ماندنی در تاریخ ماست. لذا بزرگداشت هر ساله این حادثه، امتداد بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ایران را نشان می دهد و یقیناً با رهبری حکیمانه ایشان و بصیرت و تبعیت مردم، همه توطئه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.
دکتر سیدجواد حسینی گرگانی، بازخوانی این حماسه برای نسل جدید را لازم و ضروری دانسته و بیان داشت: تحلیل ابعاد و زوایای مختلف فتنه سال ۸۸ نشانگر این است که دشمنان با اصل دین و شعائر دینی مخالفند؛ چنان‌که در آن سال در مقابل عزای امام حسین علیه السلام ظاهر شدند و به عزاداران آن حضرت هجمه بردند. از این رو، بازخوانی حماسه ۹ دی و تببین کامل ابعاد آن برای نسل جوان و دانشجویان اهمیت دارد تا آنها نیز بتوانند با شناخت صحیح از دشمن، در مقابل دشمنی‌ها علیه اسلام و نظام بایستند.
استاد سطوح عالی حوزه قم، مسئولان را به تبعیت از رهبری معظم در حل مشکلات کشور فراخوانده و گفت: اگر همگان به ویژه مسئولان، در مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و … از دستورات مقام معظم رهبری تبعیت کنند، مشکلات حل خواهد شد. بسیاری از مشکلات، زاییده عدم توجه به بیانات و توصیه‌های ایشان در عرصه های مختلف است. مردم بصیر ایران امتحان خود را در تبعیت از ولایت فقیه پس داده‌اند، اکنون نوبت مسئولان است تا بتوانند با پیروی از دستورات ایشان و تلاش مضاعف، وضعیت کشور مخصوصا در جنبه اقتصادی را بهبود ببخشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights