×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سه وظیفه جامعه در قبال دفاع مقدس و شهدا

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری صبح امروز در همایش بزرگ جهاد تبیین که به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع علیه السلام برگزار شد اظهار کرد: امروز وظایف مهمی بر عهده همه آحاد جامعه است، نخست اینکه یاد و خاطره رزمندگان، جانبازان و شهدای دوران جنگ را فراموش نکنیم و در راه زنده نگاه داشتن آن تلاش کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب مکررا فرموده‌اند که زنده نگاه داشتن یا شهدا از مزد شهید کمتر نیست، در این سخن رازی نهفته است که بسیاری به آن رسیده‌اند و ممکن است برخی نرسیده باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه اگر بخواهیم انقلاب را با آرمان‌های امام و شهدا ادامه دهیم، این کار بدون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امکان‌پذیر نخواهد بود گفت: شهادت میراثی است که از انبیاء و اولیای الهی به ما رسیده تا آن را پاس بداریم و تا هنگامه ظهور امام عصر(عج) ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه‌ای همگانی است و همه باید به سهم خود در این زمینه تلاش کنند؛ نسل جوان و نوجوان، دوران انقلاب و جنگ را ندیده‌اند و لازم است با اقدامات تبلیغی و ترویجی، در مقابل تبلیغات وسیع و سنگین دشمنان، خوراک مناسبی در اختیار آنها قرار دهیم.

اسکندری ادامه داد: همگان باید با همه توان، پای کار بیایند تا بتوانند سهم خود را در تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا ایفا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه‌ای پایان‌ناپذیر است که باید قدرش را بدانیم گفت: همه باید درگیر فرهنگ ایثار و شهادت باشند و در راستای اعتلاء و ترویج آن بکوشند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینها، تکریم خانواده شهدا هم بر عهده ماست زیرا این خانواده‌ها عزیزترین‌هایشان را فدا کردند و فرزندانی در آنها تربیت شده، که جانشان را برای حفظ اسلام و قرآن و این آب و خاک در طبق اخلاص گذاشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights