×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمت رسانی ۲۴ ساعته راهنمایان افتخاری حج وزیارت قم در کربلای معلی

سید حسین موسوی رابطی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره حماسه اربعین اظهار داشت: حماسه اربعین به گونه ای است که هر فرد با هر گویش و زبانی و به هر طریقی برای خدمت به این حماسه عظیم قدم می بردارد که ما نیز همگام با محبان عظیم اهل بیت خدمت می کنیم.
وی ادامه دادکه ۲۱نقطه در شهر کربلا به منظور راهنمایی و هدایت زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام در نظر گرفته شده است که دو نقطه میدان پرچم روبروی کنسولگری و خیابان امام علی علیه السلام(ساحه الزهرا) به استان قم اختصاص یافته است.
موسوی رابطی عنوان کرد: از روز پنجم شهریور ماه ۲۰ نفر از خادمان افتخاری سازمان حج وزیارت استان قم در دو گروه ۱۰ نفره به صورت ۲۴ ساعته افرادی که بستگان ،مسیر،موکب مورد نظر یا وسایل خود را گم کرده اند توسط خادمان افتخاری هدایت می شوند.
رئیس اداره حج وزیارت استان قم بیان کرد: افرادی که خانواده خود را گم کرده اند از طریق نرم افزار همیار اربعین مشخصات آن ها شناسایی می شود و از طریق وسایل ارتباط جمعی که دراختیار کلیه نیروها قرار داده شده است به خانواده خود وصل می شوند.
وی اظهار داشت: در طول این چند روزی که فعالیت خود را آغاز کردیم هزاران سوال را پاسخ دادیم ده ها فرد گمشده را به خانواده خود رسانیده ایم و سعی کردیم تا آرامش خاطری را برای زائران ایجاد کنیم.
موسوی رابطی در پایان خاطر نشان کرد: خدمات شبانه روزی راهنمایان افتخاری در کربلای معلی تا پایان مراسم اربعین ادامه خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights