×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آثار جدید مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام روانه بازار نشر شد

حجت الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی، مدیر این دفتر، گفت: دوره سه جلدی «رسائل فی الفقه و الاصول» و نیز سه شماره جدید مجموعه ارزشمند «اندیشه فاضل» اثر قلم و بیان رسا و شیوای آیت الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی را می توان مهمترین آثار تازه انتشاریافته عنوان کرد. موضوعاتی همچون «پدافند غیر عامل از منظر دین»، «پاسخ به شبهه عدم سرایت ایمان وکفر به حقوق شهروندی» و «نقد قضاوت های نادرست نسبت به علم فقه» از عناوین مجلدات تازه این مجموعه می باشد.

ایشان در ادامه افزود: همچنین جلد ششم اثر ارزشمند «تمسک العتره الطاهره بالقرآن الکریم» تألیف استاد ارجمند آقای حاج شیخ محمدجعفر طبسی سومین کتابی است که به تازگی وارد بازار نشر شده و در اختیار پژوهشگران قرار گرفته است.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام گفت: ششمین جلد از کتاب نفیس «اصول صدر» ترجمه، شرح و تحقیق «بحوث فی علم الاصول» توسط محقق ارجمند جناب استاد حسن مهدوی و کتاب «المختار من حواشی المکاسب» به کوشش محقّق ارجمند استاد سید مصطفی حسینی نسب، دو اثر دیگری است که اخیراً از سوی معاونت پژوهش مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام به زیور طبع آراسته گردیده اند.

وی بیان کرد: کتاب «بانک شیر» که پردازشی فقهی حقوقی به مسائل مستحدثه رضاع به شمار می رود، اثر موضوع شناسی مهمّی است که توسط محقّقان ارجمند جناب آقایان حامد میرزاخان و محمّد علی قاسمی به پژوهشگران فقه و حقوق، ارائه شده است.

اکبری شاهرودی اضافه کرد: پژوهشگران و علاقمندان می توانند جهت تهیّه این آثار، به فروشگاه جنب مرکز فقهی یا شعبه خیابان ارم و یا شعبه فروشگاه کتاب در شهر مقدّس مشهد، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۷۷۴۹۴۹۴ تماس حاصل فرمایند.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights