×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمایشگاه مسجد جامعه پرداز پاسخ‌گوی پاسخ‌گوی دغدغه‌های مسجدی است

علیرضا خاکسار، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری نجف آباد اصفهان، پس از بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه این نمایشگاه بر اساس یک دغدغه ارزشمند طراحی شده، اظهار کرد: تمام راهکارهای پاسخ‌گویی به این دغدغه نیز به صورت مسجد محوری ارائه شده است.
وی ادامه داد: می‌توان محتوای نمایشگاه را با جلسات کارگاهی و برگزاری کارگروه‌های مختلف به صورت گسترده‌تر مطرح و به مرحله اجرا درآورد.
وی اضافه کرد: باید حساسیت‌ها و نگاه‌های قومی، قبیله‌ای و محله‌ای را در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به منظور عملی کردن طرح در مناطق مختلف مدنظر قرار دهیم.
خاکسار با اشاره به اینکه نقطه قوت این نمایشگاه سمعی و بصری بودن آن است، عنوان کرد: در این شرایط مخاطب می‌تواند اتفاقات را به ذهن خود بسپارد و درک درست و صحیحی از موضوعات مطرح شده داشته باشد.
وی از برگزاری دوره‌های گذشته نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یاد کرد و گفت: سومین نمایشگاه از نظر محتوا نسبت به نمایشگاه‌های گذشته بهتر دسته بندی، منظم و منسجم‌تر شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری نجف آباد اصفهان، در پایان با بیان اینکه نمایشگاه از نظر روایت‌گری نیز تقویت شده است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در حوزه نمادسازی‌ها نیز پیشرفت خوبی داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights