×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نخستین جلسه هماهنگی اراضی ابتدایی محور قم- تهران برگزار شد/تلاش برای رسیدن به الگوی سرمایه گذاری کارآمد در قم

در این جلسه محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی، ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی ، ابوالقاسم مقمیی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم و برخی از مدیران دستگاه‌های مربوطه حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ضمن ابلاغ دستور استاندار قم به منظور برگزاری این جلسه، اظهار کرد: در جلسات ابتدایی محور عوارضی قم-تهران را مدنظر قرارداده‌ایم تا در صورت رسیدن به یک الگوی مشخص، این الگو را در سایر محورها نیز پیاده کنیم.

در ادامه نیز، ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه باید محورهای مشخصی را واگذاری مشخص کنیم، عنوان کرد: دو مجموعه منابع طبیعی و راه و شهرسازی نیز باید به صورت لیست شده متناسب با شاخص‌ها واگذاری‌های خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: باید واگذاری‌ها تعیین تکلیف شود و به روز بدانیم که افراد و دستگاه‌هایی که زمین دریافت کرده‌اند در چه مرحله‌ای قرار دارند و تاکنون چه اقداماتی انجام داده‌اند.

همچنین ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم نیز در بخشی از این جلسه با بیان اینکه در قم مشکل جدی در حوزه اقامت داریم و حداقل‌های اقامت برای پذیرش زائرین وجود ندارد، ابراز کرد: باپشتوانه اقتصادی برای نگهداری و کنترل قیمت‌ها باید در حوزه زائرسراها نیز ورود پیدا کنیم.

گفتنی است، همچنین در این جلسه مباحث مختلف زمین‌های واگذار شده در این منطقه ازجمله موارد قانونی و موانع تکمیل طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights