×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش قم گویا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه قم، مجموع ۱۰ هزار و ۳۵۳ مورد تماس با سامانه ارتباط مردمی در ساعات اداری  (۷صبح الی ۱۶ در تمامی روزهای هفته  حتی ایام تعطیل )در ده  ماهه سال جاری ، با موضوع اطلاع رسانی و موضوعاتی از قبیل پیشنهادات وانتقادات ، درخواست های پیرامون تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت، خدمات و سرویس های مخابراتی، خرابی و قطعی تلفن ثابت، موارد مرتبط با سامانه ۱۱۸، ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰ از طریق کارشناسان واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه قم پاسخ داده شده  و به مشکلات مشتریان تا مرحله رسیدن به نتیجه مطلوب رسیدگی می شود.
بر اساس همین گزارش در ده ماهه نخست سال جاری ۴ هزار و ۵۰۰ مورد تماس از طریق سامانه ۲۰۲۱ به صورت ثبت خودکار ( از ساعت ۱۶ عصر تا۷ صبح ثبت درخواست ها از طریق ضبط پیام  سامانه ۲۰۲۱ ) در رابطه با پرداخت صورتحساب و عدم وصل تلفن  خرابی تلفن و سرقت کابل ها مشکلات اینترنت به واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه قم  ارجاع شد و پس از بررسی، مشکلات با مشترک تماس گرفته میشود  .
واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه قم همه روزه، حتی ایام تعطیل از ساعت ۷صبح الی ۱۶پاسخگوی تماس ها و سوالات شهروندان استان قم می باشد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights