×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اولین رویداد ملی دختر ماه در قم اجرایی شد

خانم فاطمه شیاسی مسئول اجرای رویداد ملی دختران ماه گفت: این رویداد از سه شنبه ۱۵ اسفند ماه توسط ۸ پشتیبان در گروه های ۲۰ نفره کار اهداء بسته جشن تکلیف دختران ماه آغاز و در ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ اهدا تمام بسته ها همراه با امضاء عهدنامه ها به پایان رسید.

وی یادآورشد:همراه بسته های جشن تکلیف بسته ارزاق مهربانی ، اقلام فرهنگی شامل کتاب احکام و آموزش نماز و دفترچه خاطرات شیرین عبادت ، کارت هدیه نقدی، عروسک رضوان به همراه هدایای دخترانه به دختران نو تکلیف قمی اهداء شده است.

شیاسی گفت: ،رویداد جشن‌های تکلیف خانگی برای دختر ۹ ساله با هدف ارتقای فکری معنوی آن‌ها در آستانه ورود به سن تکلیف و تشرف به وظایف شرعی و الهی از سوی مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی تعریف شده که با توزیع هدایا در منازل دختران و با حضور خادمیاران رضوی انجام می پذیرد ، در این طرح توسط پشتیبان‌ها و مربیان متخصص و زبده که آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را در قالب دوره تربیتی دیده‌اند دریک بازه زمانی ارتباط مستمر ۶ ماهه با دختران ماه اجرایی می‌ شود.

وی خاطر نشان کرد،‌ رویداد جشن‌های تکلیف خانگی دختران با هدف ارتقای فکری معنوی آن‌ها در آستانه ورود به سن تکلیف و تشرف به وظایف شرعی و الهی از سوی مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی تعریف شده که با توزیع هدایا در منازل دختران و با حضور خادمیاران رضوی صورت می گیرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights