×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تلاش و برنامه ریزی برای تحکیم بنیان خانواده

 

دبیرگروه بهبودکیفیت استان سوادآموزی رادرراستای تلاش برای تحکیم بنیان خانواده و توان افزایی وتوانمند سازی این کانون حال و آینده ساز برشمرد و افزود: به منظور عینیت بخشی به منویات مقام معظم رهبری و کاهش دغدغه‌های آموزشی آموزش دهندگانی که دارای فرزند شیرخوار و یا زیر ۵ سال هستند، می توانند باهماهنگی موسس طرف قراراداد وکارشناسی های سوادآموزی ادارات آموزش وپرورش بادرنظرداشتن تلاش برای حفظ کیفیت بخشی به فعالیت هاو با شرایط به شرح زیر از میزان کاهش ساعت آموزشی طبق قانون برخوردار شوند:

 

۱-آموزش دهندگانی که دارای فرزند شیرخوار هستند، مشمول کاهش آموزش حضوری و جایگزینی آموزش غیرحضوری به میزان حداقل یک دوم ساعت آموزش حضوری در روز می‌باشند.

 

۲-آموزش دهندگانی که دارای فرزند ۲ تا ۵ سال هستند مشمول کاهش آموزش حضوری و جایگزینی آموزش غیرحضوری به میزان حداقل یک چهارم ساعات آموزش حضوری در روز می‌باشند.

 

۳-آموزش دهندگانی که دارای فرزند معلول زیر ۱۰ سال می باشند ،مشمول کاهش آموزش حضوری و جایگزینی آموزش غیر حضوری به میزان حداقل یک چهارم ساعت آموزش حضوری در روز می‌باشند.

 

۴-آموزش دهندگان باردار می‌توانند از کاهش آموزش حضوری و جایگزینی آموزش غیر حضوری به میزان حداقل یک چهارم ساعت آموزش حضوری استفاده نمایند

 

. قاسمی نیا آموزش دهندگان را به شناخت تفاوت های فردی سوادآموزان توصیه کردووقت گذاری برای فرایندیاددهی ویادگیری را ازمهم ترین عوامل موفقیت درآموزش باکیفیت وهدفمند ذکرنمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights