×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان ناحیه یک قم

پیش از ظهر چهارشنبه هفدهم آبان ماه، آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزی ناحیه یک با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش قم و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این برنامه که همراه با رونمایی از طرح «۱۰۰ مسابقه در ۱۰۰ روز» با گرامیداشت نام و یاد شهدای دانش آموز و تداوم طرح از «مدال تا پلاک»، همراه بود، علی یزدی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش در سخنانی از نقش و جایگاه کلیدی ورزش برای اعتلای روحیه نشاط و شادابی و ایجاد تهذیب و تحصیل در دانش آموزان به عنوان یکی از شاخصه های سبک زندگی مطلوب مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سخن گفت.

بالاترین مقام مسئول تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش و پرورش استان قم ویژگی اصلی دانش آموزان قمی را عجین بودن فرهنگ دینی همراه با دوست داشتن ورزش و تسری آن در تمامی ارکان تحصیلی و زندگی عنوان کرد و افزود: امروز دانش آموزان در مدارس با شادابی و نشاط خاصی به فعالیت های گروهی و ورزشی می پردازند.

وی گفت: شناسایی استعدادهای دانش آموزان و هدایت درست و سنجیده در ابعاد مختلف جسمی و حرکتی می‌تواند آینده ورزش استان را نیز ترسیم و بهترین نحو بسط و گسترش دهد.

شایان ذکر است در این مراسم مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و معاونین این اداره به همراه رییس هیأت های دانش آموزی استان، مقاماتی از نیروی انتظامی و معاونین سازمان ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights