×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برگزاری اختتامیه محفل عصرهای قرآنی در قم

آیت الله علی نظری منفرد از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در اختتامیه محفل عصرهای قرآنی که با حضور مدیران، مبلّغان و اعضای گروه‌های جهادی “شهید محمد رضا شفیعی” و “رشد” در حسینیه دفتر وی برگزار شد، با بیان اینکه امروز شیوه تبلیغ دین با گذشته فرق می‌کند، گفت: سابق، تبلیغ دین بیشتر در قالب منبر، سخنرانی و تبلیغ چهره به چهره بود؛ اما امروزه فنون تبلیغ در دنیای مجازی و حقیقی خیلی تغییر کرده است؛ به عبارت دیگر، با فیلم و تصویر و نیز به دلالت مطابقی و به شیوه تضمّنی تبلیغ می‌کنند.

 

وی تبلیغ در حوزه دین را بهترین کار دانست و اظهار کرد: دُرست است که کار تبلیغی، گرفتاری و سختی‌های خودش را دارد؛ اما امروز یک روحانی لازم است برای امر دین، پوست کُلفت باشد؛ یعنی استقامت در مسیر داشته باشد؛ حتی اگر به او فحش دادند، باز هم ثابت قدم بماند.

 

این سخنران مطرح کشور، به موضوع اول جهان اسلام یعنی فلسطین و غزّه پرداخت و با تاکید بر اینکه علیرغم هیاهوی رسانه‌ای و تبلیغاتی در دنیا، وجدان‌های پاک و بیدار هنوز هستند، گفت: ما در موضوع غزّه فهمیدیم که هوز هم وجدان‌های پاک وجود دارند و شاهد آن، حمایت کشورهای اروپایی از اسلام و غزّه است که برای آن، تظاهرات کردند و فریاد زدند! پس معلوم می‌شود انسان نباید ناامید شود؛ باید تا می‌توانیم تبلیغ کنیم؛ اگر اسلام را دُرست به مردم دنیا عرضه کردیم، آنان نیز استقبال می‌کنند.

 

آیت الله نظری منفرد با ابراز خُرسندی از برپایی چهارمین سال محفل عصرهای قرآنی در بوستان‌های منتخب شهر مقدّس قم، این کار را نوعی جهاد تبیین برشمرد و گفت: این حرکتی که بحمدالله با عنوان تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان در بوستان‌ها شروع شده، زمینه‌ی جذب جوان‌ها را فراهم می‌کند تا بتوانیم به یاری خدا، آنان را به صحنه بیاوریم؛ چرا که دشمن در این مدت، خیلی تلاش کرد تا جوانان را از مسیر خارج کند؛ لذا همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند، امروز جهاد تبیین از جهاد در معرکه جنگ، مهم‌تر است.

 

وی در پایان ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای مبلغان افزود: من هم به سهم خودم برای شما دعا می‌کنم و خوشحال هستم از این که با کار تبلیغی در بوستان‌ها، توانستید جوانان و کودکان را جذب کنید.

 

در این برنامه، حجج اسلام احمد قادری و حسنعلی خوئینی مدیران گروه‌های تبلیغی جهادی “شهید محمدرضا شفیعی” و “رشد” و نیز حسن ضیائی مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان قم، در سخنانی کوتاه، به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های انجام شده در طول ماه مبارک رمضان در بوستان‌های قم، پرداختند.

 

در پایان، به پاسداشت یک ماه فعالیت‌های تبلیغی مبلغان در قالب محفل عصرهای قرآنی، لوح تقدیر به آنان اهدا شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights