×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری پنجمین رویداد ملی حجاب و عفاف «نگارا» در قم 

 

وی عنوان کرد: رویداد نگارا با هدف کمک به اشاعه و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، فراهم ساختن بستر مناسب برای علاقمندان به تهیه پوشاک ایرانی و اسلامی، بسترسازی و هویت سازی، معرفی ظرفیت‌های طراحی و تولید محصولات ایرانی اسلامی و زیست عفیفانه برگزار می شود.
مدیر رویداد حجاب و عفاف نگارا بیان کرد: این برنامه با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، شهرداری، سازمان فرهنگی شهرداری، کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر، نظام پزشکی، نظام مهندسی و انجمن مد و لباس قم و کشور برگزار می‌شود.
وی اظهارداشت: نگارا یک رویداد اقتصادی فرهنگی با حضور بیش از ۱۰۰ برند برتر کشور است که در آن برنامه‌های جنبی مختلفی مانند ورکشاپ‌های تخصصی، برگزاری دوره‌های مارکیتینگ و برندینگ برای توسعه کسب وکارها در زمینه حجاب و عفاف برگزار می‌شود.
وی به بیان برنامه‌های شاخص در سه روز برگزاری رویداد پرداخت و گفت: در این مدت مسابقات مختلف برپا می‌شود و جوایز متعددی برای شرکت کنندگان در مسابقات و خریداران در نظر گرفته شده و برنامه‌های شادی برای عموم مردم خواهیم داشت.
وی گفت: روز پنج شنبه مراسم فرهنگی دانشجویی «مستوره» با همکاری مدیران و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برگزار و در آن ورکشاپ‌های تخصصی برای طراحان لباس و برنامه‌های آموزشی برپا می‌شود. همچنین روز جمعه مراسم اختتامیه با حضور مدیران شهری همراه با تقدیر از بانوان فرهیخته شهر قم در زمینه تولید و طراحی محصولات حجاب و عفاف و تقدیر از بانوی ایتالیایی تازه شیعه شده که پیشتر مدلینگ بوده انجام می‌شود.
مشاور مجموعه اوتانا و مشاور رویداد حجاب و عفاف نگارا نیز اظهارداشت: نگارا یک نمایشگاه ساده نیست بلکه رویدادی است که طراحی، هدف، چشم‌انداز و برنامه برای تولید و فروش محصولات حجاب و عفاف با نگاه کارشناسانه دارد.
حامد اخوان زاده گفت: معضل اصلی طراحی لباس در کشور این است که متاسفانه بیشتر طراحان لباس ، دغدغه حجاب و عفاف و رویکرد مذهبی ندارند و بانوان مذهبی کمتر در حوزه طراحی محصولات حجاب فعال هستند به‌همین دلیل تولیدات در بسیاری از موارد دلچسب نیست.
مدیر اجرایی رویداد نگارا هم اظهارداشت: قم را تبدیل به قطب طراحی لباس و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف می‌کنیم.
عبدالله محمدی گفت: رویداد نگارا در دو سالن تخصصی «صنایع دستی و سوغات» و سالن «حجاب و عفاف و مد و لباس» در پنج هزار متر فضا در سه روز برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: بنا داریم رویدادی را در سطح ملی رقم بزنیم و رویدادهای بعدی در دیگر استان‌های کشور برپا خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights