×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بی احترامی به اصحاب رسانه استان در قامت یک نماینده تازه به دوران رسیده (منظور از تازه به دوران رسیده تازه انتخاب شده است)

 

همه ما شعار خوب می‌دهیم، مخصوصاً وقتی که احتیاج داریم طیفی از خوانندگان یا بینندگان یا بعضاً شنوندگان را همراه خود کنیم، ولی وقتی پای عمل به میان می‌آید، به یکباره روی دیگر سکه را نشان می‌دهیم تا نشان دهیم، عوض شدن ما باید ابتدا از افکار نشأت بگیرد و سپس در کردار متبلور گردد.

ظاهراً ساعت ۱۵ عصر روز پانزدهم اسفند ماه است و از قضا سید محمد منان رئیسی شخصاً یا توسط یکی از نزدیکانش قراری را به عنوان نشست خبری با برخی از اصحاب رسانه خاص منعقد می‌کند و ماجرا تازه از اینجا رنگ و بوی جذابی به خود می‌گیرد که «این دعوتنامه فقط متعلق به شخص شماست».

این آقای نماینده تازه به دوران رسیده ظاهراً از این طیف است، که محرم اسرار را برخی دانسته و برخی دیگر را گویا غیر می‌داند.

به عقیده صاحبان جراید و رسانه، تمام رسانه‌های محلی و ملی، حوزه تاثیرگذاری و مخاطبان خاص خود را دارند، و خواست عمده رسانه ها این است که باید مشخص شود که چه شخص یا اشخاصی رسمی و مهمترین را در حوزه رسانه‌ها مشخص یا دیکته می کنند؟

آیا این چنین وهن و توهینی تحت قالب دعوت نامه نشست خبری، که مصداق بارز بداخلاقی به اصحاب رسانه هست، صحیح است.

انتظار این است که دفتردار این نماینده سریعاً پاسخ دهد که مرجع ارائه مهمترین رسانه های استان چه شخص یا اشخاصی بوده اند؟

از منظر حسین افسر سر دبیر نشریه عصر ثروت به عنوان یکی از نشریات استان قم، تمام رسانه های مجوزدار فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم هستند و فعالیت اثرگذاری در استان دارند و این صراحتا که در نامه ذکر شده است، باید عنوان شود که این مهمترین را از چه شخص یا ارگانی استعلام کردند.

منتظر پاسخ قاطع مقامات مسئول در این خصوص هستیم.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights