×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری نخستین اجلاس ملی سبک زندگی در قم

دبیر شبکه‌ی ملی سبک زندگی با اشاره به اهمیت جایگاه سبک زندگی در جامعه‌سازی بر مبنای الگوی ایرانی_اسلامی خاطرنشان کرد: بدون خواست و کوشش خود مردم و سازمان‌های مردمی، اصولا فرهنگ‌سازی، شکل‌دهی به سبک زندگی و جامعه‌سازی موفق نخواهد بود.

حجت‌الاسلام ویژه با تأکید بر نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در نهادسازی‌های اجتماعی گفت: هدف از برگزاری این اجلاس، توانمندسازی این سمن‌ها است تا بتوانند در مناطق خود نقش راهبری و عملیاتی داشته باشند.

وی ادامه داد: از هر استان یک نماینده به‌عنوان دبیر استانی در این اجلاس شرکت خواهد کرد و پس از اجلاس فرآیند شبکه‌سازی در استان‌ها قوت و سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: جناب دکتر ذکایی رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه، خانم دکتر اردبیلی معاون امور زنان شهرداری تهران، آقای دکتر سید مجید امامی رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله اساتید برجسته و به‌نام کشوری هستند که از هفتم تا دهم آذرماه ۱۴۰۲ در نخستین اجلاس ملی سبک زندگی در قم حضور پیدا می کنند.

 

****

 

گفتنی است شبکه‌ی ملی سبک زندگی یکی از شبکه های تخصصی اداره کل مشارکت های اجتماعی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان می‌باشد که با هدف توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه‌ی سبک زندگی ایرانی_اسلامی تشکیل شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights