×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
طرح‌های مدیریت استان متناسب با وضعیت فرهنگی قم عملیاتی خواهد شد

سید محمد آقامیری صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای علی‌ ابن جعفر قم ضمن ادای احترام به مقام شامخی شهدا در جمع معاونین، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: عزیزانی که امروز در اینجا دفن شده‌اند کسانی هستند که جان با ارزش خود را در دست گرفته و برای اعتلای نام ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل به نبرد با دشمنان پرداختند.

 

وی افزود: امروز برای تجدید عهد و پیمان با شهدا در این مکان مقدس حضور یافتیم و اعلام کردیم تا جان در بدن داریم برای سربلندی نام ایران و خدمت به مردم با عشق تلاش خواهیم کرد. شهدا مسیر درست را به ما یاد داده و این وظیفه مدیران است که با الگوبرداری از آن‌ها راهشان به انحراف کشیده نشود.

 

آقامیری تصریح کرد: امروز تصمیم گرفتیم برای ادای احترام به شهدا اولین روز هفته دولت را با غباررویی از مزار شهدای عزیز آغاز کنیم. هفته دولت هفته‌ای است که پروژه‌هایی در حوزه‌های مختلف به افتتاح خواهد رسید. طی این مدت پروژه‌های عمرانی مختلفی با حضور وزرا و مسئولین کشوری در استان قم افتتاح خواهد شد. اولین پروژه ما فردا با حضور وزیر محترم دادگستری افتتاح می‌شود.

 

استاندار قم خاطرنشان کرد: استان قم متعلق به حضرت معصومه(س) است و ما تلاش خواهیم کرد که با نهایت توان بهترین اقدامات را برای مردم قم انجام دهیم. برنامه‌های ما متناسب با وضعیت فرهنگی استان تعریف شده و هر اقدامی که انجام شود در این چهارچوب خواهد بود.

 

آقامیری در پایان عنوان کرد: براساس بحث مردمی‌سازی که از اصلی‌ترین شعارهای دولت است، در استانداری قم تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت مردمی موضوع مردمی‌سازی را به صورت حداکثری اعمال کنیم تا شاهد افزایش حضور مردم در امور مدیریتی باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights