×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهدا بهترین الگو برای مدیران هستند

سیدمحمد آقامیری شب گذشته در دومین یادواره شهدای کارکنان دولت استان قم که در سالن کرامت برگزار شد، اظهار کرد: امروز که ما جامعه آرامی داریم و با امنیت کامل زندگی می‌کنیم به برکت خون شهدایی است که در نوجوانی و جوانی عازم جبهه‌های جنگ شده و با ایمان و اراده قوی ۸ سال در برابر دشمنان جنگیدند.

 

وی افزود: وصیت‌نامه شهدا باید سرلوحه زندگی ما قرار گرفته و از آن‌ها بهترین بهره‌ را ببریم. شهدای گرانقدر ما در وصیت‌نامه‌های خود به نکات بسیار مهمی اشاره کرده‌اند که اگر به آن‌ها توجه کنیم شاهد اتفاقات خوبی در جامعه خواهیم بود.

 

استاندار قم تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که بنیاد شهید استان، وصیت‌نامه شهدای استان را جمع‌آوری و آن را تبدیل به کتابچه کرده تا در اختیار مردم به ویژه جوانان و مدیران قرار بگیرد. این یک کار ارزشمند فرهنگی است که باید از قم شروع شود.

 

وی افزود: شهدا علاوه بر درس ایثار و مقاومت، درس مدیریت نیز به ما داده‌اند. امروزه مدیران باید از شهدا الگوبرداری کرده و برای حل مشکلات خود مانند آن‌ها جهاد کنند.

 

آقامیری خاطرنشان کرد: منافقین در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ با به شهادت رساندن دولتمردان به‌دنبال این بودند که ثمرات انقلاب در این کشور اجرا نشود اما شاهد هستیم که امروز بعد از گذشت چندین دهه هرساله برای گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیزان پروژه‌های مختلفی در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights