×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت ۵ بخش تخصصی در درمانگاه شهریار قم 

 

محبت عیوض لی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه ساخت در مانگاه شهریار قم از سال ۹۵ آغاز شد، در سخنانی اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته بخش عمومی این درمانگاه از سال ۹۷ خدمات رسانی خود را به همشهریان قمی آغاز کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی بخش های تخصصی در درمانگاه شهریار، افزود: با انجام طرح های توسعه امروز درمانگاه شهریار این افتخار را دارد که در پنج بخش تخصصی دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی پوست و مو به مردم خدمات رسانی کند.

مدیر درمانگاه شهریار قم با اشاره به واقع شدن این درمانگاه در منطقه محروم یادگار امام،تصریح کرد: با وجود اینکه این درمانگاه در منطقه محروم است ما تمام تلاش خود را بکار بردیم تا بهترین پزشکان متخصص و بهترین تجهیزات روز دنیا را برای رفاه بیشتر مردم در درمانگاه شهریار استفاده کنیم.

وی گفت: در حال حاضر ۹ پزشک عمومی و ۴ پزشک متخصص در درمانگاه شبانه روزی شهریار فعالیت می کنند که به طور میانگین روزانه ۳۰۰ مراجعه کننده برای استفاده از خدمات در درمانگاه شهریار حضور پیدا خواهند کرد.

عیوض لی با اشاره به همکار ۲۸ نفر به صورت بیمه ای و ۵۷ نفر به صورت پاره وقت با درمانگاه شهریار، اظهار کرد: در حالی که درمانگاه شهریار بخش خصوصی محسوب می‌شود ولی ما سعی کردیم تعرفه های درمانگاه را حتی کمتر از تعرفه های درمانگاه های خیریه تعیین کنیم و البته این قیمت پایین به هیچ وجه از کیفیت خدمات کم نکرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights