×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
همه دستگاه‌ها باید پای کار جهاد تبیین بیایند

سردار محمدرضا موحد با حضور در مرکز پژوهشی مبنا و دیدار با مدیران این مرکز، طی سخنانی عنوان کرد: قم ظرفیت‌های ناشناخته بسیار زیادی در عرصه علمی و انسانی دارد که‌ قرارگیری آنها در کنار ظرفیت اجرایی می‌تواند اثرات مثبت زیادی به بار آورده و به الگویی در سطح کشور تبدیل شود.
فرمانده سپاه استان قم اضافه کرد: اقدامات مرکز مبنا در حوزه مسأله‌یابی، بسیار حایز اهمیت است چرا که اگر مسأله بدرستی شناخته نشود نمی‌توان انتظار داشت که مشکل و چالش مورد نظر بدرستی حل شود.
وی خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به آینده پژوهی و نظام جامعه خانواده نیز از عرصه‌های مهمی است که به حمدالله مرکز مبنا به آنها ورود پیدا کرده است.
وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: اگر جهاد تبیین در شرایط و زمان خود به خوبی انجام می‌شد بسیاری از حوادث و اتفاقات سالهای اخیر رخ نمی‌داد.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام با اشاره به نیاز فعالیت‌های منسجم تبینی ذیل قرارگاه جهاد تبیین در بعد استانی، تصریح کرد: جهاد تبیین از مسائل و مباحث مهمی است که باید همه مسوولان و دستگاه‌های اجرایی پای کار آن آمده و بصورت یکصدا و هماهنگ اقدامات مورد نظر را پیش ببرند.
وی در پایان عنوان کرد: خانواده، مسجد و آموزش و پرورش، سه بنیاد مهم و حیاتی است که باید برای بهبود شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه به آنها توجه و اهتمام جدی‌تری صورت بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights