×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیریت شهری بهترین عرصه برای خدمت‌رسانی به مردم/خدمت‌رسانی به مردم بالاترین عبادت است/پیش‌بینی ۱۱ تقاطع در محور فردوسی

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد امروز سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در گام پنجم اجرای طرح بزرگ “قم در مسیر تحول” با اعتباری بالغ‌بر ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: باید شاهد وحدت و همدلی مدیران در عرصه خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

وی با اشاره به احادیث و روایات نقل‌شده از اهل‌بیت(ع)، مطرح کرد: بالاترین عبادت پس از عمل به واجبات، خدمت به مردم است.
شهردار قم با بیان اینکه مدیریت شهری بالاترین عرصه برای خدمت به مردم است، عنوان کرد: برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم باید پارلمان منطقه‌ای تقویت‌شده و مشکلات و مسائل مناطق به این پارلمان‌ها واگذار شود.
وی با تأکید بر اینکه امروز جامعه شدیداً به این موضوع نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات شهرداری قم در زمینه افتتاحیه‌ها می‌تواند برای مردم پس از حوادث اخیر ازجمله اغتشاشات اخیر، باعث دلگرمی شود.
دکتر سقائیان‌نژاد با بیان اینکه باید اعتماد مردم به مسئولین افزایش پیدا کند، تصریح کرد: اگر این اعتماد افزایش پیدا کند، شاهد وحدت‌آفرینی خواهیم بود که امنیت را درپی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در محور بلوار فردوسی ۱۱ تقاطع پیش‌بینی‌شده است، یادآور شد: حدود ۶ تقاطع این محور تکمیل‌شده است که تأثیر بسیار زیاد در کاهش بار ترافیکی دارد.
شهردار قم با بیان اینکه در ایام تدوین بودجه ۱۴۰۲ هستیم، ابراز کرد: امروز خوشبختانه شورای اسلامی شهر قم اعتماد لازم را به مجموعه مدیریت شهری دارد و مشکلی در عرصه بودجه نداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights