×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۴ پروژه آبرسانی با اعتبار ۵۷۷ میلیارد ریال در استان قم به بهره‌برداری می‌رسد

مهندس حسن بختیاری با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: همزمان با این ایام پر خیر و برکت چهار پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۵۷۷ میلیارد ریال در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی احداث خط انتقال شهر قنوات به طول بیش از ۱۰ هزار متر را از جمله این پروژه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال به منظور بهبود کیفی و جبران کمبود آب مورد نیاز بخش قنوات در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم احداث خط انتقال آب روستای عنایت بیک به طول ۳ هزار و ۷۰۰ متر را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام‌الله دهه فجر ذکر و خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با هدف تأمین و جبران کمبود آب روستای عنایت بیک از خط انتقال آب سد کوچری به اجرا رسیده است.

وی همچنین از احداث خط انتقال به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر و یک مخزن ذخیره ۷۰۰ متر مکعبی برای شهر دستجرد و یک مخزن ذخیره ۲ هزار متر مکعبی برای شهر جعفریه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

بختیاری افزایش حجم ذخیره آب مخازن و زون بندی شبکه به منظور بهبود فشار آب را از جمله اهداف اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: امیدواریم با بهره‌برداری این پروژه‌ها بتوانیم رضایت مردم عزیز استان را فراهم آوریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights