×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
رشد اسکان در قم با بسته شدن مرزها | افزایش بکارگیری امکانات استان متناسب با نیازها

جانشین ستاد اربعین استان قم با اشاره به مسدود شدن مرزهای غربی جهت اعزام زائران اربعین، از افزایش آمار اسکان و اقامت زائران در شهر قم خبر داد و تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و بنا بر تصمیمات اتخاذ شده با هماهنگی استاندار قم، تمامی امکانات استان متناسب با نیازها، افرایش پیدا کرده و به خدمت گرفته خواهد شد.

ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با ارائه آخرین آمار اسکان زائران در ستاد مردمی اربعین استان قم اظهار داشت: در یک هفته گذشته از یازدهم شهریور ماه جاری تا امروز۱۷۱۲۱ نفر از زائران در مسجد مقدس جمکران دیگر اماکن اقامتی ستاد مردمی اربعین استان اسکان داده‌ شده‌اند.

مقیمی افزود: از این تعداد با تفکیک، ۱۰۴۷۰ نفر آقا، ۶۶۵۱ نفر خانم بوده‌ که ۱۶۳۸۹ نفر ایرانی و ۷۳۲ نفر زائران غیرایرانی می‌باشند، که البته اضافه بر این آمار ۳۰ موکب، مسجد و حسینیه نیز به طور جداگانه به زائران خدمات اسکان و دیگر نیازهای ضروری را ارائه می‌نمایند.

جانشین ستاد اربعین استان قم با اشاره به مسدود شدن مرزهای غربی جهت اعزام زائران اربعین، از افزایش اسکان و اقامت زائران در شهر قم خبر داد و تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و بنا بر دستور استاندار ، تمامی امکانات استان متناسب با نیازها به خدمت گرفته خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights