×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 مهندس حسن بختیاری با اشاره به کمبود آب در استان و لزوم حفظ و حراست از منابع در دسترس، از تشکیل پلیس آب از اواسط تیرماه در قم خبر داد و گفت: وظیفه اصلی پلیس آب هشدار به هدر رفت آب در بخش‌های مختلف و تذکر به مشترکین پرمصرف به منظور رعایت الگوی مصرف است.

وی با بیان اینکه نیروهایی که در قالب پلیس آب ساماندهی شده‌اند روزانه بازدیدهایی از اماکن بدمصرف خانگی و غیرخانگی دارند، اظهار داشت: در بازدیدهایی مختلفی که تاکنون صورت گرفته است ضمن تذکر به مشترکین پرمصرف، ۷۵ اخطار برای این مشترکین صادر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: از این تعداد اخطار، ۲۵ مورد مربوط به مشترکین خانگی، ۲۰ مورد مربوط به فضاهای سبز، ۲۳ مورد مربوط به اماکن غیرخانگی و ۷ مورد نیز مربوط به اماکن رایگان بوده است.

وی با بیان اینکه قطع آب مشترکین بدمصرفی که به اخطارها توجه نمی‌کنند در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: از هفته جاری اقدام لازم در این خصوص انجام خواهد شد و اولویت نیز با اماکن غیرخانگی و اداری خواهد بود.

بختیاری در ادامه با اشاره به کمبود منابع آبی، بر صرفه‌جویی در استفاده از آب و جلوگیری از هدر رفت این مایع حیاتی تأکید کرد و گفت: با همراهی همه مردم و صرفه‌جویی ۱۰ درصدی که از ابتدای فصل تابستان بر آن تأکید شده است، می‌توانیم از تنش آبی که در آن قرار داریم بدون مشکل عبور کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights