×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درخواست رئیس کمیته خانواده شورای شهر قم برای غیرحضوری شدن مدارس/سلامتی دانش آموزان در اولویت قرار گیرد

به گزارش قم گویا به نقل از پایگاه خبری آستان بهارستان عضو هیات رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم اظهارداشت: با توجه به شرایطی که پس از مسمویت دانش آموزان در مدارس قم به وجود آمده و برخی افراد از روی ترس و دلسوزی و برخی به صورت عامدانه درحال بوجود آوردن جو روانی نامناسبی در بین مردم و در فضای مجازی هستند و از مردم جهت تجمع مقابل مراکز دولتی دعوت می کنند، باید اقدام سریع و بدون فوت وقت صورت گیرد.

 

نرجس نیازمند افزود: از مسئولان مربوطه درخواست داریم با توجه به اینکه با وجود کرونا زیرساخت های لازم برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان فراهم شده است کلاس های درس را به صورت غیرحضوری برگزار کنند.

 

وی اظهارداشت: تا زمانی که مشخص نیست چه کسی یا کسانی پشت صحنه این حوادث هستند و چه عاملی باعث درگیر شدن دانش آموزان می شود و تا به نتیجه رسیدن تحقیقات، برای حفظ جان و سلامت دانش آموزان آموزش ها به صورت غیرحضوری ادامه پیدا کند.

 

وی عنوان کرد: بعد روانی و اجتماعی این قضیه گسترده و فراگیر شده و به خصوص از دو روز گذشته تاکنون هر لحظه بر شدت آن افزوده می شود اما مسئولی دراین باره صحبت نمی کند؛ بنده هم مرجع تصمیم گیر نیستم اما والدین به ما مراجعه می کنند و دغدغه خانواده ها را مشاهده می کنم.

 

رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با تصریح براینکه خانواده ها نگران سلامتی فرزندان خود هستند، گفت: از مسئولان ذی ربط درخواست داریم تصمیم صریحی را اتخاذ و مردم را از بلاتکلیفی و سردرگمی خارج کنند و حداقل مدارس دخترانه را غیرحضوری نمایند تا از احتمال آسیب به دانش آموزان جلوگیری شود.

 

وی اظهارداشت: درحال حاضر بهترین و منطقی ترین تصمیم برای حفظ جان و سلامتی دانش آموزان غیرحضوری شدن مدارس است.

 

وی گفت: زمانی که ستاد بحران، فرماندار، استاندار و مدیرکل آموزش وپرورش تصمیم نگیرند عده ای دیگر به جای آنان تصمیم می گیرند که چه بسا تصمیم آن ها صحیح نیست و یا مدیریت تصمیم گیری به دست فضای مجازی سپرده می شود.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights