×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشکیل ستاد اقتصاد دانش‌بنیان در قم

سید مهدی قریشی امروز در حاشیه آیین رونمایی از محصولات دانش‌بنیان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان قم اظهار داشت: در این زمینه ستادی در استان با عنوان اقتصادی دانش‌بنیان شکل‌گرفته و تقریباً تمام مدیران و سازمان‌هایی که به‌نوعی فعال این عرصه فعال بوده در ستاد حضور دارند.
به گفته وی، موضوعاتی ازجمله رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان، فرهنگ‌سازی، آشنایی مدیران با موضوعات دانش‌بنیان و کسب‌وکار و کارآفرین در این ستاد پیگیری می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ادامه داد: رونمایی از محصولات دانش‌بنیان در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام‌شده و عمده محصولاتی که امروز رونمایی شده، کشاورزی است.
وی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان در حوزه دانش‌بنیان فعال‌تر شده‌اند عنوان کرد: مرکز رشد و شتاب‌دهنده‌هایی که فعالیت می‌کنند، می‌توانند به ارتقای این حوزه کمک کنند.
قریشی با تأکید بر اینکه بخشی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان مشکلات نقدینگی دارند که در قالب‌های مختلف ازجمله تبصره ۱۸ حمایت می‌شوند، گفت: ستاد اقتصادی دانش‌بنیان در حال جمع‌آوری نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و مشکلات آن‌ها در سطوح استانی و ملی پیگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ۱۱۸ شرکت دانش‌بنیان در استان قم در حوزه فناوری اطلاعات، کشاورزی و غیره فعال هستند و رتبه آن در کشور از این منظر قابل‌قبول است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights