×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

عباس جعفری با اشاره به وضعیت نیروهای ستادی و عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم گفت: آتش‌نشانی شهرداری قم ۵۳۰ نیرو داشته که از این تعداد، ۴۸۷ نفر نیروی عملیاتی هستند.
وی با بیان اینکه این نیروهای عملیاتی در سه شیفت ساماندهی شده‌اند، ابراز کرد: طبق استانداردهای جهانی برای به ازای هر ۲۵۰۰ شهروند باید یک آتش‌نشان داشته باشیم که در این مورد هنوز نتوانستیم به استاندارد برسیم.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۲۳۰ نفر آتش‌نشان داوطلب آموزش‌دیده در سطح شهر داریم که می‌توانند در مواقع بحرانی بازوی سازمان در خدمت‌رسانی به شهروندان باشند.
وی تجهیزات خودرویی و عملیاتی سازمان آتش‌نشانی را موردتوجه قرار داد و افزود: در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه خودروی امدادرسان و عملیاتی در آتش‌نشانی قم وجود دارد که در این زمینه با توجه به اینکه قم جزء پنج کلان‌شهر بلندمرتبه کشور بوده نیاز است که روند افزایش تجهیزات و به‌روزرسانی امکانات همواره ادامه‌دار باشد.
جعفری با درخواست از مدیریت استان و کشور برای کمک به تأمین تجهیزات آتش‌نشانی اضافه کرد: آتش‌نشانی با جان و مال مردم طرف است و با توجه به هزینه‌های بالای تجهیزات، نیاز است که دولت در این زمینه کمک‌حال شهرداری‌ها باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights